Практически курс:

"ЕФЕКТИВНА КОМУНИКАЦИЯ ЗА МЕНИДЖЪРИ" - 20 февруари 2020 г., гр. София, Парк хотел Витоша!


Практически курс:

Поставяне на цели и възлагане на работа, даване на обратна връзка, управление на проекти, преговори с клиенти и партньори – всички задачи на съвременния мениджър изискват професионални комуникативни умения. На практика цялото работно време на един ръководител преминава в комуникацияговорене, слушане, писане и четене. В динамичната среда, в която живеем и работим, комуникативните умения се оказват ключови за успеха и затова изискват постоянно развитие и подобрение.

Основните теми, през които ще минем заедно:

КОМУНИКАЦИЯТА КАТО ОСНОВНА ЗАДАЧА НА МЕНИДЖЪРА

Комуникация и комуникационен процес. Формална и неформална комуникация в компанията. Участници с техните роли и отговорности. Фактори и пречки в процеса на общуване и предаване на информация. Самооценка на стила на комуникация и взаимодействие между различните стилове.

Участниците ще се запознаят накратко с теорията на комуникационния процес, ще анализират практически примери за успешна и неуспешна комуникация и ще обменят собствен опит.



ОСНОВНИ КОМУНИКАЦИОННИ УМЕНИЯ

 - Слушане за разбиране

 - Убедително изказване

 - Изразяване на различно мнение и несъгласие

 - Задаване на въпроси

Този модул е почти изцяло съставен от упражнения, в които участниците ще видят на практика разликите между различните нива на слушане, ще аргументират конкретно мнение, ще оборват различно мнение по конструктивен начин и ще тренират задаване на въпроси в различни ситуации от ежедневието на един мениджър.

 

ВЪЗЛАГАНЕ НА ЗАДАЧИ И ДАВАНЕ НА ОБРАТНА ВРЪЗКА


Възлагане на елементарни и комплексни задачи и делегиране на отговорности. Контрол на изпълнението. Даване на положителна обратна връзка. Корекция на грешките. Подпомагане и поощряване на развитието.


Модулът е съставен от индивидуални и групови упражнения и ще се тренират всички комуникативни умения в контекста на възлагането на задачи и приемането на свършената работа.

 


ПИСМЕНА КОМУНИКАЦИЯ


Участниците ще се запознаят с правилата за писане на е-мейли, инструкции и процедури.

Индивидуално и в групи ще работят за отстраняване на грешки в писмена комуникация и съставяне на практичен алгоритъм за отчитане на резултата от извършената работа. Ще тренират представяне на доклад пред групата.

 

ЛЕКТОР на семинара е един от признатите експерти в областта:


Антония Кръстева

АНТОНИЯ КРЪСТЕВА
 – Консултант с повече от 15 години опит в корпоративното ръководство на международни компании. Магистър по Енергетика от Техническия университет във Варна, има следдипломна квалификация по Право за бизнеса и държавната администрация от УНСС, София и Диплома от Дългосрочната програма по мениджмънт на Carl Duisberg Gesellschaft e.V., Кьолн, Германия.

Повече за Антония можете да научите на личния и уеб-сайт: www.antoniakrasteva.com



ЦЕЛЕВА ГРУПА:

Обучението е подходящо за мениджъри на всички управленски нива, собственици и управители на малки и средни фирми, директори и началници на отдели, тийм лидери и супервайзори, ръководители на проекти.



В края на обучението участниците ще могат да си поставят цел за всеки бизнес разговор, среща и е-мейл и ще имат уменията да я преследват:

 - Да слушат с разбиране, да изказват убедително мнение, да изразяват несъгласие по конструктивен начин, да задават въпроси


 - Да ангажират хората от екипа си още с възлагането на задачата, да отчитат добре свършената работа и да мотивират хората да поправят грешките си, да станат по-добри в работата си

 - Да пишат е-мейли, които водят до желания резултат, да възлагат доклади така, че да получават правилната информация, самите те да представят отчети за приключени проекти и изпълнена работа уверено и убедително.



Такси за участие в курса:

295 лв. за един участник и 255 лв. за участник при двама или повече участници 

(върху посочените цени ще бъде начислен ДДС).



На всички участници в
курса ще бъде издаден Сертификат за преминато специализирано обучение по комуникационни умения.



Срокът за регистрация за участие в курса е до 17 февруари 2020 г.


Файлове:


PDFПрограма - Комуникационни умения - 20.02.2020

PDFПредставяне на лектора
Регистрация
  • shoutbox

    Николай Коцев

    Ръководител звено Администрация в ОББ Интерлийз

    "Семинарът беше много полезен, изключително съм удовлетворен от представянето на лекторите! С удоволствие бих посетил отново семинар, организиран от Expert Events!" 

    shoutbox

    Милена Филипова

    Старши юрисконсулт в Уникредит Булбанк

    "Много съм доволна от участието си в семинара! Лекторите се справиха много добре и оправдаха очакванията на присъстващите!"

  • shoutbox

    Адриана К. Спасова

    Управител на EQE Control

    "Семинарът беше направен навреме за дискусия, във връзка с промените в законодателството. Обсъдиха се много практически казуси. Лекторите бяха изключително атрактивни и превърнаха и най-сухата материя в ожесточен дебат!”

    shoutbox

    Валентина Планкова

    Директор дирекция "Кредитиране" в International Asset Bank

    "Много съм доволна от участието си в събитието, като научих много полезни факти за инвестиционния процес във ВЕИ. Организацията беше блестяща! Положително оценявам експертните мнения, които лекторите представиха и ще се радвам да посетя ваши събития отново!"

.
Партньори: