Семинари

Практически курс:

ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ ЗА РИТЕЙЛ БИЗНЕСА

25 юни 2018 г., София, х-л “Бест Уестърн Сити”

Практически курс:

Все повече купувачи се обръщат към своите смартфони, за да направят проучване на продуктите, по тази причина търговците на дребно се нуждаят от всеобхватна мобилна маркетингова стратегия, която да достигне до потребителите в точното време, казва журналистът Allan Haims.

 

Докато много фирми се възползват от различните начини за насърчаване на дигиталните социални мрежи и онлайн възможности (GOOGLE, Facebook, Pinterest, Instagram...), предизвикателството за днешния маркетингов експерт е успешно да свързва точките в една всеобхватна мобилна маркетингова стратегия.

 

 

Кой е ключът към увеличаване на продажбите с възможностите на дигиталния свят?!

 

Практически курс:

ИЗГРАЖДАНЕ И ЗАЩИТА НА ТЪРГОВСКИ МАРКИ

15-ти декември 2017 г., София, х-л “Бест Уестърн Сити”

Практически курс:

Търговската марка или бранда, както често я наричаме, представлява монета с две страни - едната касае изграждането на нейната ценност в потребителското съзнание, а другата се отнася до опазване на тази ценност във времето, така че тя да продължи да генерира ползи, както за компанията, която я притежава, така и за потребителите, които я ползват.

В съвременната глобална икономика става все по-важно не само да знаеш какво да предложиш и как да се диференцираш сред морето от пазарни участници но и да управляваш процесът систематично и последователно.

С оглед на факта, че нематериалните активи, част от които са и търговските марки, придобиват преимуществена роля в този процес, тяхното разглеждане през призмата на интелектуалната собственост и способите за нейното управление и защита се превръща в едно от условията за успеха или провала на всяко бизнес начинание.

 

Практически курс:

ИЗГРАЖДАНЕ И ЗАЩИТА НА ТЪРГОВСКИ МАРКИ

30-ти октомври 2017 г., гр. София, х-л “Бест Уестърн Сити”

Практически курс:

В съвременната глобална икономика става все по-важно не само да знаеш какво да предложиш и как да се диференцираш сред морето от пазарни участници но и да управляваш процесът систематично и последователно.

С оглед на факта, че нематериалните активи, част от които са и търговските марки, придобиват преимуществена роля в този процес, тяхното разглеждане през призмата на интелектуалната собственост и способите за нейното управление и защита се превръща в едно от условията за успеха или провала на всяко бизнес начинание.

Търговската марка представлява монета с две страни - едната касае изграждането на нейната ценност в потребителското съзнание, а другата се отнася до опазване на тази ценност във времето, така че тя да продължи да генерира ползи, както за компанията, която я притежава, така и за потребителите, които я ползват.

 

Обучение с практическа насоченост

“БРАНДИНГ СТАТЕГИИ /Стратегическата роля на марката. Марката в дигиталната епоха. Какво се случва с марката в света на потребителите/”

29-ти юни 2017 г., София х-л “Будапеща”

Обучение с практическа насоченост

Това не е поредното обучение за разбиране и управление на марката, предлагаме ви преживяване, което ще се отрази в бизнеса ви. Да бъдеш запален от желание да променяш и пълен с идеи как да го направиш!

Обучението, на което ви каним, събира умението и опита на трима блестящи лектори, които имат за цел да дадат на участниците система от знание, която те да приложат в собствения си бизнес.

Уникална е възможността да участвате във финалния динамичен и съзидателен панел на обучението, в която тримата лектори, ще бъдат заедно с вас. Това е  „Лаборатория за брандинг стратегии“

Брандът е съвкупност от символи и очаквания в ума на потребителя - НАУЧЕТЕ СЕ ДА ГИ РАЗПОЗНАВАТЕ! 

 

Практически курс:

"ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ"

10 ноември 2017 г., София, х-л Будапеща, ул. Будапеща № 92 А

Практически курс:

Обучението включва всички възможности и ползи за бизнеса, които предлага онлайн пространството – как да  организираме и надградим фирмения сайт; социалните мрежи и социални медии – как да спечелим нови клиенти; Фейсбук реклама, имейл маркетинг – лесен и достъпен метод за печалба и още как и къде да публикуваме в Уеб пространството за да работи за нашия успешен имидж – дигитален ПР.

Поканили сме лектори, експерти в областта. Те ще разкрият похвати в тематиката, които дори не са ни хрумвали, а биха ни дали печалба, чрез забавление и малко усилия.

 

Практически курс:

“УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА ПРОДАЖБЕНИТЕ УМЕНИЯ. КЛЮЧОВИ СТРАТЕГИИ И ЕФЕКТИВНИ ТЕХНИКИ ЗА ПРОДАЖБИ”

29 ноември 2016 г., гр. София, х-л “Бест Уестърн Сити”

Практически курс:

Семинарът представя в детайли седемте етапа на продажбения процес и предоставя възможност на участниците да развият практически продажбени умения  за всеки етап.

Продажбата има три основни елемента: продавач, купувач и комуникационно послание. 

Чрез практикуване на 25 продажбени техники и стратегии ще 
усъвършенстваме Вашите умения да постигате още по-високи резултати в продажбите.

 

Практически курс:

“УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА ПРОДАЖБЕНИТЕ УМЕНИЯ. КЛЮЧОВИ СТРАТЕГИИ И ЕФЕКТИВНИ ТЕХНИКИ ЗА ПРОДАЖБИ”

27 юли 2016 г., гр. София, х-л “Бест Уестърн Сити”

Практически курс:

Семинарът представя в детайли седемте етапа на продажбения процес и предоставя възможност на участниците да развият практически продажбени умения  за всеки етап.

Продажбата има три основни елемента: продавач, купувач и комуникационно послание. 

Чрез практикуване на 25 продажбени техники и стратегии ще усъвършенстваме Вашите умения да постигате още по-високи резултати в продажбите.

 
  • shoutbox

    Галя Илиева

    Енерго-про

    "Темите на семинара бяха много добре подбрани. Лекторите представиха на високо експертно ниво своите презентации. Практическите примери които се представиха, бяха много полезни на нашата дейност. Организацията на събитието беше повече от отлична!"

    shoutbox

    Здравко Николов

    Ръководител Проекти в Windkraft Simonsfeld

    "Удовлетворен съм от участието си в семинара, темите които се разискваха бяха актуални, интересни и полезни! Радвам се че имахме възможност да задаваме въпроси по отношение практиката на проектите, като на всички тях беше отговорено компетентно! В свободното време лекторите дискутираха акценти от темите, което е от значение за нашата практика."

  • shoutbox

    Николай Коцев

    Ръководител звено Администрация в ОББ Интерлийз

    "Семинарът беше много полезен, изключително съм удовлетворен от представянето на лекторите! С удоволствие бих посетил отново семинар, организиран от Expert Events!" 

    shoutbox

    Милена Филипова

    Старши юрисконсулт в Уникредит Булбанк

    "Много съм доволна от участието си в семинара! Лекторите се справиха много добре и оправдаха очакванията на присъстващите!"

.
Партньори: